اجرا ساختمان اداری طراحی و اجرا صفر تا صد پروژه های اداری نظارت و اجرا واحد اداری | iranianarchitectures

اگر شرکت شما در یک ساختمان قدیمی با سنگ های شکسته و آجرهای شوره زده قرار گرفته باشد مطمئنا تاثیر اولیه ی بدی در ذهن مخاطب به جای خواهد گذاشت. گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد. نخست گروه آرکا نیازها و الویت های شما را به خوبی درک می نماید و با تبحر زیاد اقدام به طراحی پلان می نماید. اقدامات بعدی و مورد لزوم با سرعت و با کیفیت بالا به اجرا در می آیند. لازم به ذکر است که گروه معماری آرکا تمامی کارهای پروژه را از صفر تا صد به عهده می گیرد و پروژه را به صورت تمام و کمال تحویل می دهد.

http://carsicm.ir

مجله خبری معماری ایرانی ها می توانند تاثیر بسیاری بر زیبایی و لوکس بودن محیط داشته باشند زیرا هم می توان از پارتیشن هایی به سبک امروزی و مدرن بهره گرفت و هم پارتیشن هایی که فضای کلاسیک را در محیط تداعی می سازند، نصب نمود. گروه ایناب دارای مهندسین طراح می باشد که با توجه به قوانین و آئین نامه های ساختمان، خصوصیات مصالح،نوع کاربری ساختمان طرح اولیه را با توجه به سلیقه کارفرما ارائه می دهند. اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است.

ساختمان اداری با نمای سنگ

این نورپردازی نباید به گونه ای باشد که ساختمان را بی روح و کسالت بار نشان دهد و از طرفی هم نباید به گونه ای باشد که رنگ های تند و زننده در آن به کار رفته باشد تا چشم عابران را اذیت کند. نورپردازی در نمای ساختمان اداری باید یک نورپردازی حرفه ای و استاندارد باشد تا علاوه بر ایجاد جلوه ای زیبا و پویا، موجب درخشش هرچه بیشتر نمای ساختمان و شیک به نظر رسیدن آن شود. ساختمان های اداری که شرکت های مختلف در آن ها واقع شده اند مکانی برای کسب و کار فعالیت هستند.

پارتیشن اداری ام دی اف

یکی از بزرگترین اشتباهات در بازسازی فضای اداری نداشتن یک برنامه‌ی جامع می‌باشد. نداشتن برنامه منجر به تاخیر در دستیابی به نتایج، کمبود بودجه و سایر مشکلات می‌شود. استفاده های متمایز در ساختمان نیاز به انواع سیستم خنک کننده و گرمایشی را ضروری کرده است. با این پیش فرض و پس از مشاوره با متخصصان مربوطه ، سیستم خنک کننده این مجموعه با ترکیبی از چیلرهای هوای فشرده سازی و سیستم گرمایشی توسط یک موتور گرمایشی مرکزی مشخص شده است. چنانچه بنا به گفته آنها امروزه علاوه بر مزیتهایی که طراحی سبز و پایدار در حفظ انرژی به دنبال داشته است.

  • همچنین این ساختمان چندی پیش رتبه دوم را در بخش طراحی گروه ساختمان های عمومی در دوازدهمین دوره جایزه معمار از آن خود کرده است، با چیدانه در بررسی این ساختمان اداری همراه باشید.
  • این دو آیین نامه در بررسی های اولیه این پروژه به منظور بهینه سازی نور و دید طبیعی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند.
  • با نورپردازی صحیح، زیبایی‌های نمای ساختمان، با شکوه بیشتری در شب خودنمایی می‌کنند و تزئینات، قوس‌ها و برجستگی‌های نما در زیر نور ملایم و زیبای منابع نور جلوه‌گری می‌کنند.

البته معمولا در ساخت ساختمان اداری از الگوی فلت استفاده می کنند، که این امکان را به مشاغل مختلف می دهدت تا با پارتیشن بندی محیط، متناسب با نیاز خود، فضای ساختمان را مدیریت نمایند. در معماری ساختمان و بنا با کاربری های مختلف، تجاری، اداری، مسکونی، و… نمای ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا نمای ساختمان به خصوص نمای ساختمان اداری تجاری یک هویت بصری برای بنا می باشد و اولین راه ارتباطی ساختمان با مخاطب خود است. براساس تجربه گروه معماری آرل، در طراحی نمای ساختمان های تجاری- اداری و در کل معماری نما، به عنوان پوسته اصلی ساختمان که رابطه آن را با محیط اطراف تعریف می کند، به یکی از حساس ترین و پر چالش ترین مراحل طراحی تبدیل شده است.

طراحی داخلی محیط