اجرای بازسازی ساختمان و پروژه‌های اداری در تهران | iranianarchitectures

یک مجله خبری معماری ایرانی خوب به گونه ای طراحی می شود که کاربری ساختمان را در خود نشان دهد، اگر ساختمان اداری است باید از دور قابل تشخیص باشد. درست است که پیش بردن یک پروژه به تنهایی می‌تواند راه خوبی برای ذخیره‌ی پول باشد، اما بهتر است بعضی چیزها را به متخصصین محول کرد. نوسازی فضای اداری یکی از این موارد است؛ نداشتن یک پیمانکار متخصص می‌تواند برای شما گران تمام شود. نوسازی فضای اداری می‌تواند گران باشد، بنابراین تعیین بودجه امری بسیار مهم است. بیش از اندازه برای چیزهایی که ضروری نیستند هزینه نکنید یا برای چیزهای مهم به اندازه‌ی کافی هزینه‎‌ کنید. اصلی ترین و مهمترین بخش این پروژه دیوار حائل و خط جدا کننده ایی است که دو بخش اداری و تجاری را از یک دیگر تفکیک کرده است.

بودجه مورد نیاز برای بازسازی ساختمان اداری چقدر است؟

وقتی برای اولین بار با استفاده از یک دکمه ورود به سیستم، وارد سیستم می شوید، براساس مشخصات حریم خصوصی شما، اطلاعات نمایه عمومی حساب شما را که توسط ارائه دهنده ورود به سیستم اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، جمع آوری می کنیم. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم. پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید. ساختمان های اداری باید یک تفاوت خاص با سایر ساختمان ها داشته باشند بنابراین بهتر است که در نمای آن ها از یک المان خاص استفاده شود. این المان می تواند یک مفهوم را در بر داشته باشد و در عین حال با سایر اجزای ساختمان در هماهنگی و تطابق باشد. به این نتیجه رسیده است که زمانی که یک ساختمان سبز در کوتاه مدت( مثلاً تا 10 سال) بازدهی خود را نشان ندهد و هزینه های صرف شده را جبران نکند.

ساختمان اداری سفید

پس از تخریب ساختمان، مصالح قابلیت به کارگیری مجدد در بنایی دیگر را داشته باشد و به عنوان زباله ساختمانی باقی نمانند. برخی از واحدهای اداری بدون اتاق طراحی می شوند و فضای اختصاص یافته برای هر بخش با دکوراسیون آن محیط مشخص می گردد. در ایستگاه های کار ساختمان های اداری در صورت استفاده از میزهای مشترک، تنظیم ارتفاع سطوح برای افراد دشوار است زیرا دو نفر با ارتفاع قد متفاوت قاعدتا نباید از سطوح کار با ارتفاع یکسان استفاده کنند.

  • به علاوه سنگ متریالی است که می‌تواند در نوسازی فضای اداری شکوه و جلال را به همراه داشته باشد.
  • موقعيت ویژه ساختمان، گروه طراحي را بر آن داشت تا از طريق ايجاد نماي دو پوسته، ساختمانی شاخص و متفاوت را به تصویر کشد.
  • برای این امر باید به متخصصین بازسازی ساختمان اداری مراجعه کنیم.
  • مطابق اطلاعات فوق بدنه ساختمان اداری و تجاری فرمانیه یکپارچه ، شفاف ، متقاطع با محیط اطراف و همچنین با الهام از محیط اطراف و تصویر آن بر روی پوست دوم نما طراحی شده است.

ساختمان های اداری را نمی توان با کمترین هزینه طراحی کرد از طرفی صرف هزینه ی بسیار بالا نیز در طراحی نمای ساختمان اداری معقول نمی باشد. در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. این متریال ها در برابر تابش نور آفتاب تغییر رنگ نمیدهند و در برابر ضربه و شکستگی نیز مقاوم می باشند. یکی از زیباترین و لوکس‌ترین نماها برای ساختمان‌های تجاری و اداری، نمای سنگی است. از سنگ تراورتن، کوارتز و مرمر برای طراحی نمای اداری باشکوه استفاده می‌شود.

http://carsicm.irبا توجه به طراحی دو واحد با مساحت تقریباً یکسان در هر طبقه ، چیدمان پله و آسانسور به گونه ای تهیه شده است که ، هر واحد از آن هم دارای نمای جنوبی و هم دارای روشنایی و نمای شمالی است. عناصر به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید پیوستگی کامل داشته باشند. تمام عناصر و تجهیزات به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید با هم هماهنگ باشند و به گونه ای به کار رفته باشند که پیوستگی را به تمام ساختمان القا کند. چنانچه کیفیت و بازدهی کاری کارکنان یک ساختمان سبز اداری به دلیل سطح روحی و احساس تندرستی بالای ناشی از محیط کاری معتدل، به مراتب افزون بر یک ساختمان اداری معمولی است. درک ضرورت لزوم داشتن یک ساختمان اداری سبز نیازمند بررسی مزیت های محیطی، اقتصادی، جنبه های اجتماعی و روانشناسی است. در اینجا ایجاد یک پوسته خارجی بر روی ساختمان که نمای آن را ویژه ساخته، با استفاده از متریال فلزی انجام شده است.

استفاده بهینه از فضا در طراحی ویلا دوبلکس 100 متری